Despre noi

Compania Alcor a fost infiintata in anul 1991 si desfasoara urmatoarele activitati principale:

  • Import, vanzare si distributie de espressoare profesionale, echipamente pentru prepararea bauturilor calde si reci si automate vending
  • Suport tehnic pentru toate echipamentele distribuite (acoperire la nivel national)
  • Asistenta specializata si servicii de consultanta

Misiune
Alcor isi propune sa livreze competenta si profesionalism cu o nota distincta, utilizand solutii si tehnologii de ultima generatie.

Obiective

  • Sa aplicam cele mai inalte standarde de excelenta in vanzarea produselor si serviciilor pe care le oferim.
  • Sa fim etalonul calitatii pe pietele in care actionam.
  • Sa folosim diversitatea drept componenta esentiala a modului in care lucram.
  • Sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a opta pentru calitate, prin solutiile si servciile pe care le punem la dispozitie.

Servicii flexibile marca Alcor

Ne identificam ca un integrator de solutii si servicii (consultanta, vanzare si suport tehnic) in domeniul automatelor vending si al echipamentelor profesionale pentru prepararea cafelei si bauturilor calde. Ne propunem sa punem la dispozitia clientilor nostri o gama diversificata de echipamente si accesorii, precum si un pachet de servicii flexibile, personalizate, care sa corespunda cerintelor fiecarui client in parte.
Lasati-ne sa va ajutam sa identificati problemele cu care va confruntati si va vom oferi solutiile de care aveti nevoie.

Site management si consultanta

Alcor va ofera sfaturi practice si servicii de consultanta pentru toate echipamentele pe care le comercializeaza (espressoare si filtre de cafea profesionale, automate vending pentru preparerea cafelei si a bauturilor calde, automate vending pentru produse alimentare de tip snack&food si bauturi reci, distribuitoare pentru produse calde si reci, sisteme de plata si diverse accessorii).
Principalele noastre obiective sunt de a-i ajuta pe clienti sa puna la punct un plan inteligent de actiune, de a le oferi informatii detaliate pentru orice situatie cu care se confrunta si de a le pune la dispozitie cea mai buna gama de echipamente si accesorii care sa corespunda intocmai cerintelor lor.
Discutiile preliminare, analiza amanuntita si organizarea pana in cele mai mici detalii sunt esentiale inainte de luarea oricarei decizii de achizitie a unuia sau a mai multor echipamente. De exemplu, atunci cand se doreste achizitionarea unor automate vending pentru bauturi calde sau produse de tip snack&food exista cateva aspecte extrem de importante pe care cei mai multi dintre clienti le omit adeseori, dar care trebuie studiate temeinic inainte de se lua o decizie. Printre aceste aspecte se numara: exercitiul pentru calculul amortizarii si profitului, identificarea echipamentelor necesare si parametrilor de functionare, configuratia echipamentelor, selectarea dispozitivelor auxiliare (sisteme de plata cash si cashless, sisteme de filtrare a apei etc.), sistemele de securitate si control si nu in ultimul rand, raportul pret/calitate.

Pachetul de servicii de consultanta pentru automate vending

Aceste servicii fac parte dintr-un proces mai amplu care de obicei incepe printr-o comunicare initiala prin telefon sau e-mail, cu scopul de a se contura o imagine de ansamblu asupra dimensiunii proiectului si a cerintelor dvs. legate de automatele vending. In faza imediat urmatoare putem organiza o prima intalnire si vom putea analiza impreuna locatia (locatiile) unde urmeaza sa se instaleze automatele, incercand sa identificam solutiile care corespund cerintelor dvs.
Ulterior va vom inainta o oferta detaliata, specifica situatiei dvs. unice, in care va vom indica modelele de aparate si accesoriile care sunt cele mai potrivite pentru necesitatile, locatia si bugetul dvs.
Acelasi proces are loc si in cazul celorlalte echipamente disponibile (espressoare, filtre de cafea etc.)

Asistenta tehnica la nivel national

Suportul tehnic reprezinta “coloana vertebrala” a serviciilor noastre, intrucat noi stim ca automatele de cafea, dar si celelalte echipamente trebuie sa functioneze optim, tot timpul. Aceasta deoarece clientii nostri merita sa aiba in permanenta acces la produsele pe care doresc sa le consume.
Echipamentele oferite spre vanzare de Alcor incorporeaza tehnologii de ultima generatie, fiind deosebit de fiabile. Dar chiar si asa, stim cu totii ca pana si cel mai performant echipament necesita o atentie sporita atunci cand se doreste utilizarea permanenta a acestuia si evitarea situatiilor neplacute generate de functionarea necorespunzatoare.
Membrii echipei noastre de service urmeaza un program riguros de pregatire in cadrul companiei si participa in mod regulat la sesiuni de instruire si evaluare organizate de partenerii nostri producatori de echipamente din strainatate. Aceasta inseamna ca echipa noastra este atent pregatita, dar si monitorizata in mod constant, deoarece satisfactia clientilor pe care ii serveste constituie un obiectiv primordial.

Pachet de servicii personalizate

Nu numai ca va putem ajuta sa va cresteti profitul, dar va putem pune la dispozitie un pachet de servicii personalizate conform cerintelor dvs. Acest pachet ar putea include:

Nu numai ca va putem ajuta sa va cresteti profitul, dar va putem pune la dispozitie un pachet de servicii personalizate conform cerintelor dvs. Acest pachet ar putea include:

  • Gasirea unor solutii de finantare (leasing) a echipamentelor prin intermediul partenerilor nostri din domeniul serviciilor financiare;
  • Evaluarea, pregatirea si planificarea on-site pentru fiecare din locatiile dvs.;
  • Instalarea si configurarea echipamentelor si accesoriilor;
  • Instruirea personalului;
  • Suport tehnic disponibil 24/7 pe intreg teritoriul Romaniei.