În curs de procesare...

Intrebari frecvente

1. Aparatele se pot cumpara in rate?

Da! Alcor va poate oferi solutii de finantare. Va recomandam sa luati legatura cu noi, si un specialist Alcor va va oferi mai multe detalii.

2. In cat timp se livreaza echipamentele?

Echipamentele care sunt pe stoc se livreaza in 48 ore. Pentru echipamentele care nu sunt pe stoc sau necesita o configuratie speciala, timpul de livrare este de maxim 30 zile.

3. Echipamentele se inchiriaza sau doar se vand?

In principiu, echipamentele disponibile pe acest site sunt destinate exclusiv vanzarii. Totusi,  Alcor va poate oferi majoritatea echipamentelor si sub forma de comodat si/sau inchiriere prin intermediul diviziei specializate « The Vending Point ».  Pentru mai multe detalii, vizitati site-ul diviziei noastre de operare : www.thevendingpoint.ro sau luati legatura direct cu un reprezentant Alcor.

4. Ce discounturi se pot oferi?

Alcor are o politica transparenta si tangibila de discounturi in functie de numarul de echipamente achizitionat. Echipamentelor care fac obiectul unei promotii nu li se aplica grila de discounturi.

5. Ce garantie au echipamentele?

Echipamentele furnizate de Alcor au garantie standard intre 1 si 2 ani. Garantia poate fi extinsa la cerere, contra cost.

6. Cum se acorda asistenta tehnica in cazul unor defectiuni?

Alcor dispune de un departament tehnic propriu cu personal specializat pentru fiecare categorie de echipamente si are capacitatea logistica si manageriala sa asigure un service performant la nivel national.

7. Pot sa cumpar echipamente online?

alcor-holding.ro este un site de prezentare, nu un magazin virtual. Deoarece Alcor acorda o atentie deosebita fiecarui client si avand in vedere ca gama de echipamente este variata, iar pentru majoritatea modelelor exista posibilitati multiple de configurare si sunt disponibile diverse accesorii, politica noastra este sa avem un contact direct cu clientul pentru a-i oferi consultanta specializata cu scopul de a-l indruma catre solutia optima

8. Unde se face livrarea echipamentelor?

Pentru echipamentele de tip « office » dar si pentru uz casnic, livrarea se face fie la sediul Alcor, fie se livreaza la sediul clientului.

9. Care este modalitatea de plata a echipamentelor?

Pentru echipamentele aflate in stoc, plata se face la livrare, daca nu exista o alta conventie cu clientul.

In cazul in care echipamentele nu se afla in stoc, se plateste un avans (de regula 30%), iar diferenta la livrare sau la termenele stabilite.

10. Ce servicii sunt incluse in pretul echipamentelor?

Alcor va ofera sfaturi practice si un pachet de servicii de consultanta pentru toate echipamentele pe care le comercializeaza. Obiectivele noastre principale sunt de a-i ajuta pe clienti sa puna la punct un plan inteligent de actiune, de a le oferi informatii detaliate pentru orice situatie cu care se confrunta si de a le pune la dispozitie cea mai buna gama de echipamente si accesorii care sa corespunda intocmai cerintelor lor.

Pentru toate modelele de echipamente, consilierea, punerea in functiune si instructajul primar sunt oferite gratuit.

11. Ce contine pachetul de servicii de consultanta Alcor?

Aceste servicii fac parte dintr-un proces mai amplu, care de obicei incepe printr-o comunicare initiala prin telefon sau e-mail cu scopul de a se contura o imagine de ansamblu asupra dimensiunii proiectului si a cerintelor dvs. In faza imediat urmatoare putem organiza (daca este nevoie) o intalnire si vom putea analiza impreuna locatia (locatiile) unde urmeaza sa se instaleze echipamentele, incercand sa identificam solutiile care corespund cerintelor dvs.

Ulterior, va vom inainta o oferta detaliata specifica situatiei dvs. unice, in care va vom indica modelele de aparate si accesoriile care se potrivesc cel mai bine cu necesitatile, locatia si bugetul dvs. Acest proces are loc in cazul tuturor echipamentelor comercializate

De ce ar trebui sa alegeti Alcor?

Pentru ca :

  • Nu numai ca va putem ajuta sa va maximizati profitul, dar va putem pune la dispozitie un pachet de servicii personalizat conform cerintelor dvs.
  • Avem o experienta de aproape 15 ani in domeniu.
  • Suntem promotorii unor brand-uri prestigioase si avem parteneriate solide cu producatori consacrati precum : WMF (Germania), Schaerer (Elvetia), FAS (italia), Jura (Elvetia), Dalla Corte (Italia), La Spaziale (Italia)
  • Toate echipamentele furnizate au un inalt standard de calitate.
  • Primiti consiliere gratuita pentru alegerea solutiei optime
  • Aveti garantia ca echipamentul dumneavoastra poate fi reparat de catre tehnicieni specializati in cazul unei eventuale defectari.
  • Asiguram transparenta totala in relatia cu clientii nostri.
  • Alcor are un sistem de management al calitatii implementat inca din anul 2006 pentru care a obtinut certificarea ISO 9001, si aceast lucru inseamna ca orice cerere din partea clientilor are un circuit sigur, astfel incat satisfactia clientilor sa fie garantata.
Aveti nevoie de mai multe informatii? Cautati un anumit model? Doriti instalare sa rapida? Reduceri si Discounturi ?
Echipa noastra este disponibila pentru a va oferi mai multe informatii pe email sau telefon.
021 321 68 52
Newsletter

Inscrie-te la newsletter-ul nostru si esti primul care afla ultimele noutati despre produsele Alcor

Inscrie-te gratuit pentru ca vei primi ofertele speciale!

Newsletter Alcor

certificat iso

Top